Idag är det en stor dag!

SENAST / Permalink / 0

Patricia ”Tradingmamman” Hjärtner expanderar och tar in en nya partner i Hjärtner & Partner AB, och det är jag. 

Vårt fokus i verksamheten kommer att ligga på PFM, Personal Finance Management, ett uttryck Hjärtner & Partner skapat och som utgör kärnan av verksamheten. Det PFM innebär i praktiken är utbildningar inom privatekonomi, lån och pensioner. Utbildningarna har Hjärtner & Partner själva producerat och de är skräddarsydda för likväl privatpersoner som företag. 

 

Patricia har sedan flera år tillbaka aktiehandel som sitt heltidsjobb. På bloggen och instagramkontot ”Tradingmamman” delar hon nyheter, tips och ger läsaren en inblick i sin investeringsfilosofi. Patricia är grundaren i Hjärtner & Partner AB och jag är nu delägare och VD för företaget.

 

   – Hjärtner & Partners affärsidé är att vi genom PFM, Personal Finance Mangment erbjuder nybörjare eller redan professionella investerare kunskap och kontroll över sina investeringar genom olika utbildningar kring aktiekurser, sparande och pensioner. Fokus kommer ligga på daytrading, swingtrading och en fördjupning inom aktiehandel samt sparande och pensioner. Jag vet av erfarenhet att oerhört många känner sig förvirrade i den här världen, vilket jag mycket väl förstår, för den kan absolut upplevas svårbegriplig. Hjärtner & Partner AB reder ut begreppen och gör det roligt! Det här ska inte vara svårt och jobbigt, tvärtom. Vårt motto är ”Keep it Simple”

 

Jag  har mångårig erfarenhet från förmögenhetsförvaltning och kommer närmast från Nordea Private Banking där jag arbetat som Senior Private Banker.

 

 Vi har även nu en hemsida där man ni kommer att hitta mer information om företaget och våra kurser.

www.hjartnerpartner.se

Till top