Information om pensionskurserna

INFORMATION OM PENSIONSKURSERNA / Permalink / 0

Pension Nybörjare lunchkurs 11-13

 Vad är pension?

Hur börjar jag pensionsspara?

Vilka typer av pension finns det? Varför skall jag pensionsspara?

Vad är orange kuvertet? Vad betyder IPS/ISK/FK?

Vilka typer av sparande finns det? Generell genomgång av aktier, fonder, olika typer av tillgångsslag.

Vad är risk? Vilken risk skall jag ta?

 

Pension Fortsättning 9-12

 På fortsättningskursen lägger du upp en plan för din pension/sparande.

Hur får man sitt kapital att växa?

Vart hittar jag information som är relevant för mitt sparande?

Hur blir jag intresserad av mitt sparande?

Inom vilket skal skall jag ha mitt sparande?

 

 

Önskar du boka en av våra kurser, skriv då i kommentarsfältet längst ned på sidan så kontaktar vi dig. 

Eller maila oss på. 

[email protected]

Till top